Dar

Dziś pragnę podzielic się moim nowym wierszem, który został opublikowany również na Beju. Pierwszy raz zdarzyło mi się napisac wiersz tego typu, więc pewnie wiele jest w nim niedociągnięc i zaniedbań. Byc może napisany pod wpływem tęsknoty ?

Oddam wszystko

Przykryję Cię swoim puchem,
niech ogarnie Cię mój żar.
Wówczas nieśmiało lekkim ruchem,
ofiaruję Ci mój dar.
Złoto srebro – wszystko zginie!
Gwiazdy...cóż wysoko są na niebie.
Dam Ci coś, co nie przeminie.
Oddam wszystko, oddam siebie...

Pozdrawiam serdecznie Pesymistkę - Edytę:)
Lekki ukłon w stronę bejowego Mariata - poprawiony wiersz z Beja. Pozdrawiam!

Ogrzeję ciało Twoje kruche -
niech ogarnie Cię mój żar.
Wówczas nieśmiało lekkim ruchem,
ofiaruję Ci mój dar.
Złoto, srebro – wszystko zginie!
Gwiazdy...cóż, wysoko są na niebie.
Dam Ci coś, co nie przeminie.
Oddam wszystko - oddam siebie...

Komentarze

  1. Nowa wersja tego erotyku jest już na Beju, czytałam, trochę lepsza od pierwszej.
    Jeśli chodzi o ten rodzaj wiersza jestem bardzo wybredna, dlatego sama nie odważyłam się i raczej długo jeszcze nie odważę. Chciałabym Ci Jacku zaprezentować tu piękny, zmysłowy, subtelny erotyk poetki, która pisze - według mnie - najlepsze erotyki.

    "Dialog" - autor Ewa Malarska

    dotyk dłoni najczulszy
    oczy pociemniałe
    nocy
    tęsknotą

    bolą nabrzmiałe usta...

    każdym oddechem
    i gestem
    biegniemy

    jesteśmy na progu...

    a gdy
    zamykamy drzwi

    w krzyku milczenia
    nasza
    rozmowa

    trwa...

    Pozdrawiam - bejowa Malania:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty