Nocne senne przemyślenia

Po długiej przerwie wracam na strony swojego bloga. Dziś prezentuję swoje przemyślenia nocne. Często jest niestety tak, że ogarnia mnie bezsenność. Jest to idealna okazja do przemyśleń, melancholii. Przyznać się też muszę, że większość moich "wierszy" powstało nocą. Zapraszam zatem do lektury.

Ziarno

Niczym innym nie jestem jak ziarnem
zasianym niedawno na jałowej ziemi
Czy kiedyś swój plon obfity zgarnę
skoro wciąż szukam swoich korzeni

Jeśli ciężka susza mnie nie zabije
A mróz gleby nazbyt nie zmrozi
Wtedy jest szansa że przeżyję
Jałowa ziemia plonem obrodzi 


Nie bój się

Nie bój się ust które słodyczą
zmartwienia Twoje przykryją
Przecież tylko słodkie liczą
się pocałunki zauroczone szyją
czołem dłońmi całym ciałem
na które serce tak czeka...
Które...tak dać Ci chciałem
Które są wyrazem uczuć człowieka

Nie bój się miłości

 



Komentarze

Popularne posty

Dar